Hoteluri » Rezervare hotel

Site-ul nostru va ofera o solutie simpla si intuitiva pentru rezervarile hoteliere. In cazul in care procedura de rezervare va creaza probleme sau aveti diverse neclaritati, aceasta sectiune incearca sa ofere raspunsuri cu privire la intreg procesul de rezervare.

Rezervarea unui hotel este un proces simplu si intuitiv, fiind nevoie sa parcurgeti cativa pasi:

1. Dati click pe optiunea “Hoteluri” a motorului de cautare.
2. Introduceti destinatia in care vreti sa mergeti, unde aveti intentia de a rezerva o camera la o unitate de cazare. Pentru ca sistemul nostru sa va puna la dispozitie o lista ce contine optiunile disponibile, introduceti in campul dedicate cel putin 3 litere din numele orasului.
3. Selectati perioada corespunzatoare pentru sederea in destinatia aleasa. Introduceti data de check-in si check-uot, selectati luna in care vreti sa rezervati cazare si dati click pe durata care coincide cu preferintele dumneavoastra. Aceiasi pasi trebuie indepliniti si pentru data de retur.
4. Selectati numarul de persoane pentru fiecare camera si tipul oaspetilor (adult, copil).
5. Optati pentru inca o camera daca aveti in plan sa realizati rezervarea pentru mai multe persoane.
6. Faceti clic pe butonul „Cauta”.

 

Prezentarea rezultatelor cautarii

Dupa introducerea filtrelor dumneavoastra, dati click pe butonul "Cauta".In scurt timp, veti vedea afisate rezultatele care se adapteaza criteriilor selectate, cu hotelurile disponibile din destinatia aleasa. Aceasta lista poate fi restransa introducand noi criteriade cautare, acest lucru fiind un real ajutor in alegerea ofertei perfecte pentru dumneavoastra.

Criterii de filtrare a rezultatelor

Filtrarea hotelurilor se face dupa urmatoarele criterii:
• cel mai mic tarif;
• numarul de stele;
• alfabetic
• rating

Filtre suplimentare

Pentru a gasi hotelul care va indeplineste nevoile si preferintele, utilizati filtrele aditionale, afisate in partea stanga. Aici, puteti selecta caracteristicile pe care le cautati la o camera de hotel, respective numele hotelului (daca are relevanta pentru dumneavoastra), tarif, clasificare hotel (numar de stele), recenzii ale altor oaspeti, distanta fata de centrul orasului sau fata de aeroportul pe care aterizati, facilitati (piscina, sala de gimnastica, sala de conferinta etc).

Prin apasarea butonului „Detalii”, puteti descoperi informatii aditionale despre unitatea de cazare selectata, respectiv imagini, o descriere amanuntita, localizare, dar si detalii despre disponibilitate si promotii aplicate.

In cazul in care gasiti oferta perfecta pentru dumneavoastra, dati click pe butonul "Rezerva” si veti fi dus la pagina corespunzatoare rezervarii. Introduceti datele necesare acestui proces si in final, rezervati camera aleasa.

Daca unitatea de cazare nu corespunde asteptarilor, mergeti inapoi catre pagina in care sunt afisate rezultatele cautarii, unde gasiti toate hotelurile localizate in destinatia dorita.

Completati numele turistilor, iar in ceea ce ii priveste pe minori, introduceti si data acestora de nastere. Puteti achizitiona o asigurare de calatorie, recomandata pentru orice excursie din afara tarii.

Dupa ce ati finalizat de completat datele necesare, introduceti informatiile necesare pentru plata prin intermediul cardului de credit. De asemenea, furnizati si datele platitorului. Inainte de a apasa butonul „Rezerva acum”, verificati cu atentie informatiile introduse si costurile solicitate.

Imediat dupa introducerea informatiilor necesare platii si apasarea butonului "Rezerva acum", rezervarea a fost efectuata.Voucher-ul cu detaliile rezervarii va fi trimis pe adresa de e-mail introdusa, imediat dupa confirmarea tranzactiei. Acest document este reprezentat printr-un fisier PDF, atasat la e-mail.

In cazul in care nu aveti acces la internet, acest voucher poate fi trimis si prin intermediul faxului. Avand in vedere ca documentul contine toate detaliile necesare rezervarii dumneavoastra, asigurati-va ca il aveti in permanenta in posesie. Voucher-ul va fi solicitat de catre personalul hotelului pentru confirmarea rezervarii efectuate.

Atentie!
Ce se intâmpla daca nu primesc emailul de confirmare? Daca in interval de o ora de la completarea procesului de rezervare nu primiti un e-mail de confirmare, trebuie sa luati urmatoarele masuri:
• verificati sectiunea Spam/Junk din casuta de e-mail
• verificati daca aveti suficient spatiu pentru primirea unor mesaje noi
• verificati daca ati introdus corect adresa de e-mail
• in cazul in care aceasta problema persista, contactati Serviciul Clienti la numarul 0759.015.980

Plata prin cardul de credit este cea mai rapida si cea mai sigura metoda de plata pentru rezervarile hoteliere. Introducerea informatiilor de pe cardul de credit pe site-ul infotour.ro este o procedura simpla, dar mai ales sigura, fiind o conexiune de plata criptata.

Optiunea de plata prin cardul de credit trebuie aleasa din campul corespunzator, in timpul procesului de rezervare. Alegeti tipul cardului detinut si completati informatiile solicitate in formularul de pe site.

Dupa completarea detaliilor despre cei cu care calatoriti, introduceti cu atentie informatiile necesare pentru platitorul rezervarii. Atentie, acestea trebuie sa fie valide!

In continuare, introduceti datele de facturare si apoi detalii cu privire la cardul de credit folosit pentru tranzactie - tipul de card, numarul de card, data expirarii, codul CVV si numele titularului.

In momentul in care rezervati o camera la o unitate de cazare prin intermediul cardului de credit, plata costului aferent se va efectua instant. Daca nu intampinati nicio problema, voucher-ul se va genera automat si pe baza lui, se poate efectua cazarea la hotel. Cum primiti voucher-ul pe adresa de e-mail sau prin fax, dupa caz, tariful nu mai poate suferi modificari.

Specificati date de contact valide, respectiv e-mail si numar de telefon. Adresa de e-mail va fi utilizata pentru a trimite e-mail-ul de confirmare a rezervarii si voucher-ul rezervarii dumneavoastra, iar numarul de telefon va fi folosit pentru a va contacta.

Dupa citirea Termenilor si Conditiilor infotour.ro si bifarea casutei corespunzatoare, finalizati procesul de rezervare prin apasarea butonului "Rezerva acum". Va recomandam sa verificati corectitudinea datelor inainte de finalizare.

Cand rezervati o camera la hotel si platiti prin cardul de credit, plata se face imediat. In cazul in plata se face fara probleme, voucher-ul va fi generat automat, in cateva secunde. Pe baza acestui document va puteti caza la hotel. Din momentul primirii voucher-ului, tariful este garantat si nu poate fi supus modificarii.

Voucher-ul va fi trimis instant in forma de fisier PDF, dupa ce plata tarifului este efectuata, la adresa de e-mail furnizata de dumneavoastra in timpul procesului de rezervare a camerei. In cazul in care nu puteti sa intrati pe e-mail, aveti posibilitatea de a opta pentru trimiterea documentului prin fax.

Ce se intâmpla daca nu primesc emailul cu voucher-ul pentru hotel?
• verificati fisierele Spam/Junk din e-mail;
• asigurati-va ca dispuneti de suficient spatiu pe e-mail pentru a primi documentul in format electronic;
• verificati daca ati furnizat o adresa de e-mail corecta in timpul procesului de rezervare;
• in cazul in care aceasta problema persista, contactati Serviciul Clienti la numarul 0759.015.980

Voucher-ul pentru camera de hotel poate fi tiparit de mai multe ori. In cazul in care ati sters din greseala e-mailul sau intampinati dificultati in ceea ce priveste printarea documentului, contactati Serviciul Clienti. Va stam la dispozitie pentru a solutiona orice problema in legatura cu rezervarea dumneavoastra.